3 oktober 2008

Tiden innan hösten kom

Jag tror nog att det vore en bra idé att dokumentera sommaren lite. Det var konserter, resor hit och dit och många bilder.

På ett sätt blev det en annorlunda sommar, det tog tid att vänja sig vid veckopendlandet och alla ensamma nätter, men efter ett tag så gjorde jag det.

Det blev en bra sommar.


Moningsand.


Mellanfjärden.


Några skulle ut och åka båt.

Mamma kom och hälsade på i juli, och jag skulle i väg och jobba några dagar. Så jag och hon åkte till Sundsvall. Vi tog kustvägen dit och jag höll på att nästan komma försent till jobbet bara för det. Vi tog även kustvägen hem. Vi kom hem framåt kvällskvisten, och åkte säkert i 8 timmar eller så. En normal resa Sundsvall-hem tar två timmar. Det var ju så fint väder och så många vackra platser att stanna till på.

Tanken var att vi skulle grilla när vi kom hem, men vi ringde Herr H och och sa att vi nog inte skulle hinna hem till den där tiden vi sa först. Brolle skulle nämligen spela på torget och då ville vi grilla innan. Men det blev inget grillat och ingen Brolle på torget. Men det blev Brolle vid hotellet där han, där han spelade lite extra. Det var kul.

Inga kommentarer: